Nowa generacja Q7 już jest. Wygląda lepiej niż prognozowano
Następca flagowego SUV'a od Audi właśnie wchodzi do oferty. W porównaniu do poprzedniej generacji auto jest teraz nie tylko lepiej wyposażone, ale i mocniejsze. Pod maskę trafi bowiem także napęd... Czytaj dalej
Następca flagowego SUV’a od Audi właśnie wchodzi do oferty. W porównaniu do poprzedniej generacji auto jest teraz nie tylko lepiej wyposażone, ale i mocniejsze. Pod maskę trafi bowiem także napęd hybrydowy.
Premierowe Audi Q7 bezkonkurencyjne w swojej klasie
Najnowsza, II generacja Audi Q7 pozytywnie zaskakuje – szczególnie, że przed debiutem rynkowym o planach wprowadzenia nowej odsłony tego flagowego SUV’a wcale nie było tak głośno, jak mogliśmy się tego spodziewać.
W porównaniu do I generacji, II jest teraz znacznie lżejsza, bo waży niespełna 2 tony w porównaniu do 2,32 tony Q7, które pojawiło się po raz pierwszy w 2005r. Z komunikatu prasowego opublikowanego przez producenta wynika, że to m.in. zasługa znacznie lżejszej płyty podłogowej.
Od teraz do dyspozycji nowych klientów Audi będzie Q7 w wersji ze światłami ksenonowymi lub tymi wykonanymi w technologii LED (LED do jazdy dziennej jest tutaj oczywiście standardem wyposażeniowym).
W pierwszym roku produkcyjnym I generacja Audi A7 będzie dostępna z 2 konwencjonalnymi silnikami spalinowymi oraz układem hybrydowym. przyszli właściciele będą mogli wybrać między mocną jednostką benzynową TFSI o pojemności 3,0 i mocy 333 KM lub silnikiem wysokoprężnym typu 3,0 TDI o mocy 272 KM.
Dla najbardziej wymagających przygotowano hybrydę o mocy 373 KM, która ma rozpędzać to auto do pierwszych 100 km/h w czasie niespełna 6 sekund. Średnie spalanie deklarowane dla hybrydy to zaledwie 1,7 l na 100 kilometrów.
Debiut już niebawem. Nowe A7 będzie ofertowane w cenie od 61 tys. euro.
Nowa generacja Q7 już jest. Wygląda lepiej niż prognozowano