Koreańczycy nie odpuszczają. Zawalczą w segmencie premium
Hyundai nie daje za wygraną i ma nowy plan, jak uderzyć w producentów z segmentu premium. Wydzieli Genesisa jako osobną markę ze swojej oferty. Genesis będzie osobną marką Pierwotne doniesienia... Czytaj dalej
Hyundai nie daje za wygraną i ma nowy plan, jak uderzyć w producentów z segmentu premium. Wydzieli Genesisa jako osobną markę ze swojej oferty.
Genesis będzie osobną marką
Pierwotne doniesienia mediów potwierdziły się – Genesis będzie osobną marką. Kolejna generacja flagowej limuzyny o nazwie Genesis G90 nie będzie już bowiem Hyundaiem Genesisem G90, a samym Genesisem G90. Z klapy bagażnika zniknie także logo koreańskiego producenta.

Jeśli chodzi o model G90, to ma celować w segment premium. Masywna maska, wyraźniej ścięte reflektory, charakterystyczna listwa w zderzaki, oświetlenie LED, duże alufelgi i nowoczesne systemy bezpieczeństwa mają być znakami rozpoznawalnymi tego modelu.
G90 ma pojawić się w sprzedaży już w grudniu br. (Polska i Europa). Na rynkach: amerykańskim i azjatyckim G90 zadebiutuje prawdopodobnie 1-3 miesiące później.
Koreańczycy nie odpuszczają. Zawalczą w segmencie premium